Влада і політики. Політичні новини Львова, України та світу

Архів - November, 2007

Меморіальна таблиця екс-міністру транспорту у Львові.

Friday, November 30th, 2007

 На фасаді будинку Управління Львівської залізниці (вул. М. Гоголя, 1) встановлять меморіальну таблицю екс-міністру транспорту, багаторічному керівнику Укрзалізниці, Герою України Георгію Кирпі.

Відповідне розпорядження підписав міський голова Андрій Садовий 26 листопада на звернення ДТГО «Львівська залізниця».

«Львівська залізниця» виступить замовником на проектування, виготовлення та встановлення меморіальної таблиці.

Буде оголошено конкурс на кращий проект меморіальної таблиці. Після погодження його з архітектурно-містобудівною радою буде виготовлена і встановлена на будинку.

Міністр транспорту Георгій Кирпа застрелився 27 грудня 2004 року на власній дачі в Бортничах під Києвом.

Георгій Кирпа очолював міністерство з 2002 року.

Суди та суспільство: працюємо разом!

Thursday, November 29th, 2007

Проект, присвячений підвищенню обізнаності громадян про функціонування судів, їх прозорості та підзвітності судової системи, презентували сьогодні під час круглого столу на тему: «Суди та суспільство: працюємо разом для кращого правосуддя». Як повідомила заступниця керівника проекту USAID «Україна: верховенство права» Наталя Петрова, громадський моніторинг судів у Львові презентують вперше.

«Цей проект був запущений з травня минулого року та був запланований на дві фази. Перша фаза тривала 18 місяців і закінчилась 13 жовтня цього року. В кінці жовтня ми отримали підтвердження того, що цей проект успішний. Нам вдалося встановити контакти з нашими партнерами, і ми успішно розпочали виконувати ті завдання, що були зазначені у контракті уряду України з урядом США. Проект продовжено до 13 липня 2010 року», – зазначила Наталя Петрова.

До проекту залучені українські, європейські та американські експерти, які аналізують нормативну базу, адміністративну практику, що стосується добору суддів, їх дисциплінарної відповідальності, роботу органів суддівського самоврядування. Це дасть змогу вдосконалити ефективність роботи судів у внутрішній системі, запевняють організатори проекту.

«Проект має на меті дві цілі: перша – сприяти проведенню в Україні судової реформи, друга – підвищити рівень прозорості судової влади. Проект може бути ефективним навіть тоді, коли не будуть відбуватися законодавчі зміни щодо судової реформи», – наголосила Наталя Петрова.

Діяльність фонду ПАУСІ у Львові.

Thursday, November 29th, 2007

Представництво українсько-польського фонду ПАУСІ відтепер запрацювало у Львові. Як повідомив голова Ради фонду Тарас Возняк, це зроблено для того, щоби трошки приземлити до регіональних реалій українсько-польську співпрацю, бо часом точка зору на певні проблеми у Києві та Львові суттєво відрізняється.

За словами Тараса Возняка, діяльність фонду у Львові, як у Варшаві чи Києві буде спрямована на реалізацію власних проектів у різних царинах, або ж у співпраці з іншими фондами. Також передбачено й допомогу у розподілі коштів в інших проектах.

Наприклад, як повідомив заступник виконавчого директора Варшавського офісу фонду Кшиштоф Фільцек, зараз ПАУСІ розподіляє кошти компанії UPS для чотирьох населених пунктів в українсько-польському пограниччі. Відома кур’єрська фірма фундує закупівлю 200 комп’ютерів для шкіл у чотирьох населених пунктах, а частково ці проекти дофінансовує місцева влада. Йдеться також про підключення до Інтернету, навчання англійської мови та мистецтва.

Крім того, на базі фонду навесні наступного року у Львові планують організувати зустріч українських та польських бізнесменів. За словами Тараса Возняка, він уже проводив попередні переговори з Львівською торгово-промисловою палатою.

Також у рамках фонду заплановано видання двох чисел журналу «Ї», присвячених чорноморській тематиці. У першому буде розказано про кримських татар, бо галицький люд, на думку Т.Возняка, цілком не орієнтується в тому, що ж насправді відбувається у Криму. А друге число буде більш геополітичне. Воно стосуватиметься аспектів безпеки та розвитку економічної співпраці у басейні Чорного моря.

До чого може призвести незалежність Косова?

Thursday, November 29th, 2007

КОСОВОДо чого може призвести незалежність Косова?

Переговори про майбутній статус Косова є центральною темою сьогоднішньої сербської преси. Статей під заголовками на взірець «Подальші кроки визначає Бан Кі Мун» у незалежному белградському щоденнику «Данас», чи «Росія наполягає на продовженні переговорів щодо Косова» у проурядовому щоденнику «Політика» є чимало у белградській пресі. Усі докладно повідомляють про перебіг та результати останнього раунду переговорів.

Бульварна газета «Ґлас явности», близька до радикальних сербських ультранаціоналістів, публікує статтю, у якій автор стверджує, що у разі здійснення «погроз» Пріштіни стосовно проголошення незалежної держави Косово, ООН була б приреченою на загибель чи повну маргіналізацію. У статті стверджується, що Пріштіна не робитиме жодних кроків без «зеленого світла» США та ЄС. А щоденник «Преґлед» інформує, що міністр закордонних справ Росії Серґей Лавров обвинуватив США у тому, що під час переговорів постійно повторювали, що незалежності Косова не можна уникнути, і таким чином виключали можливість втручання Пріштіни у пошук компромісу.

А незалежний «Бліц» в аналітичній статті «Доки у Косові є серби, є сенс вести переговори» пише про те, що сербські та іноземні політичні аналітики в основному погоджуються, що Косово буде незалежним, але їхні оцінки стосовно наслідків, до яких призведе цей акт, – відрізняються. Так, на думку представника Пакту стабільності для Південно-східної Європи Ґорана Свілановича, Белград повинен наполягати на подальших переговорах з Пріштіною, навіть у разі проголошення незалежності, бо там є живі люди. Якщо б ті переговори перервалися, це було б лише на шкоду сербам та їхнім інтересам.

Обрад Кесич, американський аналітик сербського походження вважає, що незалежність була б найгіршим сценарієм, насамперед для Європи та Балкан, де подія в одному регіоні обов’язково впливає на усі сусідні території. Костянтин Косачов, голова російського думського комітету з міжнародних справ, вважає, що косовську проблему після 10 грудня слід вирішувати виключно у Раді Безпеки ООН, бо в іншому випадку ставиться під загрозу міжнародний правовий порядок. А на думку британського аналітика Тіма Джуді, офіційна Пріштіна після новорічних святкувань проголосить незалежність краю, яку підтримають США та більшість країн ЄС. Згідно з його словами, визнання незалежності є індивідуальним рішенням кожної країни й Рада Безпеки ООН для нього не потрібна.

Бунт в бідних передмістях Парижу.

Thursday, November 29th, 2007

Бунт в Парижі”Ми не скоти!”

У неділю у Парижі діти африканських емігрантів Мушин, 15 років, та Ларамі, 16 років, їхали своїм кварталом на мопеді. На перехресті в них врізалася поліцейська машина. Обидва хлопці загинули на місці.

— Поліцейські наїхали на них ззаду. Вони бачили, що хлопці страждають, але не допомогли, — розповідає друг загиблих Калбо, араб за національністю. — Поліцейські спробували поїхати, однак машина не завелася через аварію. Тому вони просто втекли і залишили малих помирати.

Невдовзі після аварії на вулиці передмістя вийшли перші демонстранти. За годину–дві уже кілька десятків людей протестували проти поліцейського свавілля. Жителі району, переважно африканці та араби, скандували: ”Ми не скоти!”. Вимагали покарати винних у загибелі хлопців.

Люди з камінням та ”коктейлями Молотова” почали громити магазини й підпалювати машини. Побили вікна в поліцейському відділенні та пограбували бензоколонку. Нині в кварталі більш-менш спокійно, однак правоохоронці готуються до нової хвилі заворушень. Один поліцейський серйозно поранений, дев’ятьох молодиків заарештували.

У поліції стверджують, що співробітники в аварії не винні. Мовляв, хлопці на незареєстрованому мопеді значно перевищили швидкість, на них не було шоломів. Утім, обіцяють установити, чи поліцейські зробили все можливе, щоб допомогти потерпілим.

Бунти бідних передмість Парижа майже повністю повторюють події дворічної давнини. Тоді емігранти збунтувалися, коли двоє арабських хлопчиків загинули, втікаючи від поліції. Протести тривали 200 днів поспіль. Майже 3 тис. людей заарештували, один чоловік загинув.

Робити ставки на результати виборів законом заборонено.

Thursday, November 29th, 2007

Російське законодавство забороняє робити ставки на результати виборів, – заявляє секретар ЦВК РФ Микола Конкін. Вибори в Державну думу відбудуться в неділю 2 грудня.

«Робити ставки на результати виборів законом заборонено. Є відповідна норма в законі «Про вибори депутатів Державної Думи», – нагадав у четвер журналістам Конкін. Він пояснив, що ця заборонна норма розповсюджується на вибори всіх рівнів.

За його словами, «спроба зробити ставу за результатами виборів є, по суті, спробою зробити прогноз на незаконній основі», – передає «Newsru.com».

Відзначимо, в день думських виборів 2 грудня в Росії пройде рекордне число виборів різного рівня. У порівнянні з думськими виборами 2003 року загальне число місцевих виборів виросло в 10 разів, а кількість місцевих референдумів – майже в 30 разів.

$20 млн. за відгук підпису під коаліційною угодою.

Thursday, November 29th, 2007

Корупція$20 млн. за відгук підпису під коаліційною угодою.

Президент України Віктор Ющенко заявляє, що правоохоронні органи повинні блискавично реагувати на будь-які прояви політичної корупції в парламенті.

Коментуючи в інтерв’ю журналістам у вівторок в Алчевську (Луганська область) заяву народного депутата Олега Ляшка про те, що йому запропонували $20 млн. за відгук підпису під коаліційною угодою, Ющенко сказав: «Їх (підкупи депутатів – ред.) можна лікувати тільки одним способом, що я і всіляко підтримуватиму. Є Генпрокурор і за моїми дорученнями займеться розслідуванням кожної обставини політичної корупції, яка існувала».

Президент сподівається, що в новому парламенті корупції не буде, а якщо стануть відомі подібні факти, то, на його думку, правоохоронним органам треба негайно на це реагувати.

«І сьогодні нам треба мати блискавичну реакцію на прояви корупції», – вважає Президент.

Як повідомлялося, Ляшко в ефірі одного з телеканалів у понеділок заявив, що йому запропонували $20 млн. за відгук підпису під коаліційною угодою.

Раніше інший депутат заявляв, що йому за аналогічний крок пропонували суму вдвічі меншу.

Генпрокурор Олександр Медведько заявив у вівторок, що в прокуратуру не поступало заяв від депутатів про спроби їх підкупу за відгук підпису під коаліційною угодою.

Він радить народному депутату від БЮТ Олегу Ляшку звернутися із заявою для перевірки його інформації про нібито спробу підкупу депутатів за відгук підпису під угодою про створення демократичної коаліції.

Цінові війни між операторами.

Thursday, November 29th, 2007

 

LifeІнтерконект – це важливо.

Минуло півроку відтоді, коли компанію “Астеліт”, ТМ life:), що є третім за величиною оператором мобільного зв’язку, очолив новий керівник. Тансу Єен змінив на цьому посту Ахмета Танйу, під керівництвом якого компанія досягла значних успіхів та зіштовхнулась із не менш значними труднощами.

Вважають, що півроку достатньо для того, аби нова людина змогла цілком увійти в курс справ та сформувати своє бачення ситуації. Прес-сніданок із Тансу Єеном, що відбувся наприкінці вересня, став підтвердженням цієї думки. Під час своєї презентації пан Єен вперше розповів про власне бачення проблем і перспектив компанії, яке, до речі, помітно відрізняється від поглядів його попередника.

Серед іншого, пан Єен анонсував цілий ряд новинок, які компанія планує оприлюднити вже у листопаді. Напередодні цього кроку ЕП пропонує ексклюзивне інтерв`ю з генеральним директором “Астеліту” Тансу Єеном.

За останні роки частка додаткових послуг у доходах операторів не перевищує 15-17 відсотків. Їх левову частину забезпечують послуги SMS і передачі даних, що продають самі себе. Чи згодні Ви з думкою, що це – вияв кризи нових ідей у галузі?

В Україні оператори мобільного зв’язку не надавали достатньої уваги новим послугам і досі конкурували переважно за рахунок цін і тарифів. Більшість додаткових послуг узагалі не були представлені на ринку. Передусім тому, що реалізувати їх не дозволяла технічна база операторів.

На сьогодні основні джерела прибутку операторів – це міста-мільйонники, у яких покриття GPRS і EDGE працює на належному рівні. Але не вся Україна. Між тим, якщо пропонувати популярну додаткову послугу, треба мати можливість надати її всьому населенню.

Щодо переважання послуг SMS і передачі даних у загальній частці додаткових послуг, то тут справа не в нестачі ідей, а в тому, що оператори зосереджуються на іншому. Зараз в Україні вже достатньо широкий вибір додаткових послуг, але чи цього насправді потребує споживач? Більшість із них складні та дорогі. Абонент може спробувати їх тільки один раз і, через те, що вони недостатньо прості, більше ніколи не повторюватиме цей досвід. Українські оператори досить консервативні, але вже зараз можна говорити, що в найближчому майбутньому з’являться послуги, доступні кожному.

Наприклад, є одна послуга, яка особисто мені дуже подобається. Уявіть, що ви наш клієнт і прямуєте до банкомата. У вас при собі немає кредитної картки, є тільки мобільний телефон. Ви хочете зняти гроші. Для цього вибираєте в банкоматі функцію “Зняти гроші за допомогою мобільного телефону” і надсилаєте SMS у call-центр, звідки отримуєте код доступу. Вводите його і потрапляєте на свій рахунок. Вам не треба для цього носити з собою ні кредитну, ні дебітову картки. Це реальна можливість отримати гроші за допомогою мобільного телефону. Такі послуги користуються великою популярністю.

Операторам треба розуміти потреби абонентів і пропонувати справді бажані й при цьому прості в користуванні додаткові послуги. Ситуацію в Україні можна пояснити на прикладі ресторанів. У багатьох ресторанних меню надто багато страв, можна геть загубитися! І я часто прошу офіціанта: назвіть десять страв, щоб я зміг вибрати (сміється). Врешті-решт, прошу принести мені хоч що-небудь. Те саме може статися за наявності надлишку послуг мобільного зв`язку.

Із приводу нинішньої ситуації на ринку мобільного зв`язку панує думка, що наявна бізнес-модель себе вичерпала. Як, на Вашу думку, будуть розвиватися події на ринку у найближчі два-три роки? Чи можна розраховувати на зростання частки ринку нових гравців? Яку частку змогли б отримати нові учасники, у першу чергу “Астеліт” і “Білайн”? Чи будуть відбуватися зміни в рентабельності операторських компаній?

За результатами наших останніх досліджень, рівень проникнення мобільного зв`язку в Україні сягає 110%. Близько 67% населення користуються послугами одного оператора, а 20% використовують кілька SIM-карт. Таким чином, реальних користувачів лише 67%, тож не зовсім коректно говорити про проникнення у 110%, хоча це й відповідає кількості активованих SIM-карт. Насправді цей показник становить 87%. Із цих 87 відсотків двадцять – це користувачі кількох SIM-карт. Беручи до уваги цю цифру, можна припустити, що ринок може зрости ще, як мінімум, на 20% .

Хто проводив це дослідження?

Ним у серпні 2007 року займався Центр соціальних перспектив Інституту соціології. Вони опитали 10 400 респондентів віком від 15 до 60 років.

Але ж навіть у Японії, де набагато вищий рівень доходів населення, проникнення мобільного зв’язку становить лише 80%. Якими є реальні межі зростання новачків на ринку?

В Україні ще залишилося приблизно 9,2 мільйона неохоплених клієнтів, це ті 20%, про які я згадував вище.

Крім того, на кінець першого кварталу проникнення додаткових послуг в Україні становило лише 12%. Але ж воно може зрости до 20-30%. Саме таку тенденцію ми бачимо у багатьох країнах світу.

Рівень ARPU в Україні впав до шести доларів через цінові війни операторів. Але, оскільки зараз конкуренція все більше відбувається на рівні якості, а не цін, цей показник може зрости до кінця третього кварталу, і ми вже спостерігаємо таке зростання.

Важливо, що в Україні досі немає 3G. Технологія третього покоління тільки з`являється, і це дозволить суттєво розширити спектр послуг.

Закон про перенесення номера також вплине на ринок. Ми сподіваємося, що його підпишуть, оскільки це вигідно для споживача. Абонент зможе вибирати оператора на власний розсуд, при цьому зберігаючи свій номер. А оператори, у свою чергу, будуть інвестувати більше в програми лояльності абонентів.

Іще один аспект – це рух до конвергенції фіксованого і мобільного зв`язку. Особливо великий потенціал я бачу в WiMAX. Просто тому, що проникнення фіксованого зв`язку в країні становить лише близько 26%. Це доволі невисокий показник. Мало того, сьогодні в Україні користування ПК на рівні 8,8%, що ускладнює процес надання послуг доступу до інтернету.

Якщо говорити про зростання проникнення широкосмугового доступу, то в Україні лише 600 тисяч користувачів широкосмугового доступу до інтернету. І всього 7 млн користувачів світової павутини. Це дуже мало для країни з 90% освіченого населення. Я переконаний, що в Україні необхідно робити особливий наголос на розвитку ІТ та інформаційно-комунікаційної галузі, підвищувати комп’ютеризацію та використання інтернету. Це також сприятиме розвитку мобільного зв`язку. Якщо люди будуть активно користуватися інтернетом, то ми зможемо відправляти SMS на їхню електронну пошту. Це приклад конвергенції ІТ та послуг мобільного зв`язку.

В Україні, на відміну від деяких інших країн, спостерігається дивний дисбаланс: мобільні послуги розвинені набагато більше, ніж ІТ – більше операторів, більше користувачів. Я вважаю, що необхідно розвивати IT-технології. Якщо сьогодні люди не можуть дозволити собі купити комп’ютер самостійно, то потрібно створювати певні державні програми субсидування, щоб стимулювати комп’ютеризацію суспільства. Зараз у багатьох країнах можна купити комп`ютер у кредит з оплатою 20-30 доларів на місяць протягом трьох років. Я думаю, більшість українців готові платити 150 грн на місяць за комп`ютер. Така ініціатива підвищить комп’ютеризацію країни.

У цьому році експертному товариству вдалося порушити тему цінових війн між операторами. Інтерконект – це важливо. Перенесення номера – це також важливо. Але поки не буде вирішено основну проблему, що стосується структурної переваги на користь найбільших гравців, крига не зрушить.

Давайте поглянемо на цифри презентації. Тут представлені оператори, які класифікуються як такі, що мають істотну ринкову владу (SMP – Significant Market Power); новачки, а також ставки взаєморозрахунку між ними. Ще одна важлива цифра – це співвідношення ставки взаєморозрахунку між мобільними операторами й операторами фіксованого зв`язку. Вона становить 1 до 15 у Бельгії, 1 до 20 в Австрії, 1 до 26 в Іспанії, 1 до 22 в Бельгії. У Франції – 1 до 12, Німеччині – 1 до 15, Туреччині – 1 до 8. В Україні це співвідношення лише 1 до 2. Дивно, чому?

Я не стверджую, але можна припустити, що лідери ринку – “Київстар” та МТС – можуть домовитися між собою і зменшити плату за доступ до мережі одне одного. У них приблизно однаковий трафік і, відповідно, плата за інтерконект не залежить від розміру компанії. Але таку ситуацію неможливо уявити у стосунках між “Київстаром” та “Астелітом”. І “Київстар”, і МТС можуть легко підняти ставки для “Астеліту”. “Київстар”, наприклад, може сказати своїм абонентам: якщо ви телефонуєте на мережу “Астеліт”, будете платити більше.

Причиною цієї проблеми є саме SMP. В Європі операторів, у яких більше 25% ринку, кваліфікують як таких, що володіють суттєвою частиною ринку. Ставки за доступ до мереж таких операторів для новачків ринку будуть значно меншими. Цей інструмент став основним у Європі для просування ефективної та чесної конкуренції. Для новачків ринку з меншою кількістю абонентів плата за доступ до мереж інших операторів є великим навантаженням. Тому в Європі розмір плати за з’єднання між мережами операторів залежить від розміру абонентської бази. Це діє у всьому ЄС.

Ставки взаєморозрахунку між мобільними операторами та операторами фіксованого зв`язку треба регулювати за європейськими стандартами. Ставки інтерконекту між операторами-новачками та SMP-операторами також мають регулюватися за європейськими стандартами. Якщо Україна планує розвиватися як кандидат у ЄС, це необхідно зробити. Інакше, коли на ринку є два великих оператори, досить складно конкурувати.

За останні п`ять місяців ви змогли увійти в курс справ компанії, зрозуміти для себе ситуацію. Хотілося би почути Вашу особисту думку: які зі зроблених кроків були вдалими, а які виявилися слабкими. Хоча б через те, що ситуація на ринку надто швидко змінюється. Чого взагалі не треба було робити? Якою мірою збіглися практика і базові припущення, що лягли в основу початкового бізнес-плану компанії?

Компанія досягла успіху в кількох напрямках. По-перше, це пропозиції для індивідуального сегмента. Ми запропонували дуже інноваційний тариф – “Вільний life:)”. Зараз багато наших акцій і маркетингових кампаній базуються на цьому тарифі, наприклад послуга “Єдиний світ”, та ін. Наші тарифи дуже прості, зрозумілі та не містять плати за з’єднання. Система тарифікації проста й зрозуміла як, наприклад, вартість дзвінка за межі країни за одну гривню.

Ми поліпшили зовнішнє сприйняття компанії – з вашою допомогою. Проводимо благодійні кампанії, і на сьогодні ми – одна з найпрозоріших компаній. Рік тому преса не дуже добре відгукувалася про нас, але то була наша провина: ми не надавали вичерпної інформації про свою діяльність.

Ми також досягли успіху в корпоративному сегменті. Ми сегментували ринок корпоративних клієнтів і розробили для кожного сегмента свої тарифи і пропозиції. Позиціонуємо себе як партнерів, котрі допомагають поліпшувати бізнес.

Що стосується загальної активності компанії, то ми провели достатньо велику роботу з оптимізації діяльності. І що ще важливіше – створили компанію з внутрішньою корпоративною культурою, з чітким баченням майбутнього і своїми цінностями. Одним із найбільших наших успіхів я вважаю створення мережі з 5000 базових станцій по всій Україні та забезпечення роботою 1600 співробітників. Також ми розвинули велику партнерську мережу – з нами співпрацюють тисячі компаній. За 2,5 року ми створили яскравий локальний бренд, обізнаність населення з яким становить більше 98%. Зважу, що я перерахував тільки найважливіше.

Тепер про недоліки. У перший рік роботи ми не зовсім правильно розуміли ринок, у результаті чого багато наших маркетингових програм не спрацювали. Ми побудували мережу, але в ній нікому було розмовляти – це як дороги без машин. Як тільки ми запропонували правильні кампанії і тарифи, які сподобалися споживачам, вони “сіли за кермо машин” (під “машинами” я маю на увазі нашу мережу), і тоді ми почали набирати абонентську базу.

Ще однією великою помилкою стала інвестиція у невідповідну білінгову систему. Білінг – це серце оператора мобільного зв`язку. Будь-які тарифи, кампанії і нові пропозиції безпосередньо пов`язані з білінгом та реалізуються за його допомогою.

На жаль, наша перша білінгова система виявилася не дуже ефективною, вона не дозволяла нам пропонувати гнучкі, креативні рішення. Ми переводимо всіх наших абонентів у нову систему і в листопаді будемо повністю закривати стару, в якій на сьогодні залишилося лише кількасот тисяч абонентів. Після того, як рік тому ми запустили новий білінг, стали працювати зовсім по-іншому. Нову систему нам надала компанія Orga. Це німецька компанія, що має великий досвід роботи з операторами мобільного зв`язку у різних країнах світу. Orga навіть відкрила представництво в Україні через співпрацю з нами.

Білінг та неповне розуміння ринку – це були дві ключові помилки.

Відновлення кримінальної справи проти Черновецького.

Thursday, November 29th, 2007

Верховний Суд України зобов’язав Генеральну прокуратуру надати матеріали про порушення кримінальної справи за фактом підкупу виборців Леонідом Черновецьким на виборах мера Києва в 2006 році і постанови Генпрокуратури про закриття цієї кримінальної справи.

Таким чином Верховний Суд у четвер на засіданні задовольнив клопотання громадянина Віктора Спірідонова за його касаційною скаргою на рішення Печерського районного суду столиці і Апеляційного суду.

За словами адвоката Спірідонова Валерія Карпунцова, «ми просимо відмінити ці рішення, направити на новий розгляд із зобов’язанням суду першої інстанції здійснити перевірку підстав для закриття кримінальної справи».

«У матеріалах судової справи взагалі відсутня постанова про порушення кримінальної справи. Як суд першої інстанції і апеляційний давали оцінку діям слідчих Генпрокуратури?», – запитав адвокат, передає «УНІАН».

У свою чергу, коментуючи цю справу, присутній на судовому засіданні колишній мер Києва Олександр Омельченко сказав: «У будь-якій даній справі чинник моральності повинен бути вищим за чинник обґрунтування». При цьому він виразив здивування, чому суд першої інстанції і апеляційний суд могли винести рішення без детального вивчення кримінальної справи.

На питання, чи дійсно Черновецький підкуповував виборців, Омельченко відповів: «Якщо благодійність від добра, від душі, то вести пропаганду благодійності і допомоги не потрібно. А «під підпис» (мається на увазі, що благодійна допомога командою Черновецького видавалася киянам за місцем їх мешкання під розписку – ред.), це називається приниженням гідності людей. Цей злочин службовий і моральний».

Як нагадав Карпунцов, відзначена кримінальна справа була порушена в березні 2006 року Прокуратурою м. Києва за позовом Спірідонова, проте потім була витребувана в Генпрокуратуру і закрита.

Спірідонов оскаржив закриття кримінальної справи в Печерському районному суді і Апеляційному суді.

Приватизація комунального майна Львова.

Thursday, November 29th, 2007

Цього року приватизовано об’ єктів комунального майна на 30 мільйонів 412 тисяч гривень. Повідомив сьогодні на прес-конференції начальник управління комунальної власності Євген Климкович.

«Цього року вартість оцінених об’єктів приватизації в порівняні з 2006 роком збільшилася на 120% за 1 метр квадратний. Але прошу зауважити, що продавалися лише підвальні, півпідвальні та мансардні приміщення, які є неліквідним майном, а кращі об’єкти залишаються в оренді та у комунальній власності Львова. Звісно, для міста краще було б відремонтувати усі приміщення і здавати їх в оренду, проте на це потрібні великі кошти в розмірі кількох бюджетів. Наразі краще, коли орендарі приватизовують приміщення і за власні інвестиції підтримують їхній нормальний стан», – зазначив Євген Климкович.

Зараз у відділі реформування власності на розгляді перебуває 678 заяв про приватизацію через викуп, з них 330 об’єктів оренди є пам’ятками культурної спадщини.