Влада і політики. Політичні новини Львова, України та світу

У 2008 році Японія планує розпочати будівництво швидкісної залізницї в Бразилії.

У 2008 році Японія планує розпочати підготовку будівництва в Бразилії швидкісної залізниці за технологією «синкансен» завдовжки до 500 кілометрів.

Як повідомив японський МЗС, остаточне рішення буде ухвалене в ході запланованого на 2008 рік візиту в Токіо президента Бразилії Луїша Ігнасіу Лула де Сілва і «може стати яскравим символом добрих відносин двох країн».

У разі реалізації проекту, це вже буде друга лінія «синкансен» у світі, побудована за японськими технологіями, після залізниці на Тайвані. В останні роки тривають переговори про спорудження подібної траси в Китаї.

Запланована лінія матиме шість станцій та з’єднає найбільший бразильський мегаполіс Ріо-де-Жанейро з другим за величиною містом Сан-Паулу і закінчитися в Канпінасі. Швидкість руху по ній становитиме 250-300 кілометрів на годину, передає РІА «Новини».

Вартість будівництва, за даними міністерства землі, інфраструктури і транспорту Японії, може скласти близько двох трильйонів єн (близько 20 мільярдів доларів), а ціна рухомих складів – ще декілька сотень мільярдів єн (декілька мільярдів доларів).

Як повідомив представник японського МЗС, при успішному здійсненні будівництва, в майбутньому можливо початок великого проекту прокладання в Бразилії лінії «синкансен» завдовжки близько півтори тисячі кілометрів.

До планів будівництва в Бразилії швидкісної залізниці проявляли підвищену увагу південнокорейські, французькі та німецькі компанії, у зв’язку з чим японському зовнішньополітичному відомству довелося серйозно потрудитися, доводячи переваги вітчизняних технологій.

Вирішальними чинниками на користь Японії, став початок у березні поточного року руху по лінії «синкансен» на Тайвані, а також те, що дорога від Ріо-де-Жанейро до Сан Пауло проходить гірською місцевістю, а в Японії є великий досвід будівництва тунелів у таких районах.

You must be logged in to post a comment.